Mai ai 250 lei pana beneficiezi de Livrare Gratuita!

Intrebari frecvente

Cine sunteti?
Suntem un retailer online de bauturi specializat in bauturi spirtoase, bere si vinuri.
Pot face link catre site-ul dvs. web?
Ne place cand oamenii se conecteaza la site-ul nostru, deoarece ne ofera mai multa expunere. Asadar, nu ezitati sa ne contactati.
As dori sa fac o reclamatie
Devizul nostru este sa oferim un serviciu excelent pentru clienti si, in timp ce facem tot posibilul, exista momente in care am facut ceva gresit. Asadar, daca doriti sa faceti o plangere despre, nu va faceti griji, dorim cu adevarat sa va ascultam si sa va ajutam. Prin urmare, va rugam sa contactati echipa noastra de servicii clienti pentru a va putea ajuta.
Cum pot sa va contactez?
Va rugam sa utilizati pagina de contact pentru a ne contacta.
Care sunt orele dvs. de functionare?
Puteti utiliza liquid.ro pentru a plasa si urmari comenzile 24 de ore pe zi, 365 de zile pe an. Cu toate acestea, programul nostru de functionare este de luni-vineri, intre 9.00 si 17.30 (cu exceptia sarbatorilor legale).
Cum fac o comanda?
Pentru a plasa o comanda, pur si simplu adaugati produse in cosul de cumparaturi si urmati procedura de finalizare. Daca aveti probleme tehnice, va rugam sa ne sunati si va vom lua comanda la telefon.
Care este comanda minima / maxima pe care o pot plasa?
Nu avem o cerinta de comanda minima sau maxima. Puteti comanda de la minim 1 produs la orice suma. Pentru comenzi de peste 250 RON puteti profita de serviciul nostru de livrare gratuita.
Pot comanda prin telefon sau fax?
Desi preferam sa utilizati sistemul nostru online pentru a plasa comenzile, intelegem ca uneori poate doriti sa vorbiti cu cineva, prin urmare, va rugam sa contactati echipa noastra de servicii clienti daca doriti sa efectuati o comanda la telefon. In prezent, nu acceptam comenzi de fax, prin urmare, va rugam sa ne sunati.
Imi pot anula comanda dupa ce a fost plasata?
Puteti anula comanda dvs. dupa ce a fost plasata. Aveti pana la 100 zile pentru a returna comanda. Va rugam sa consultati politica noastra de returnari pentru detalii suplimentare.
Sunt tranzactiile mele efectuate in siguranta?
Pentru a oferi clientilor nostri incredere si integritate, utilizam SSL pentru a proteja si asigura securitatea tranzactiilor intre browserul dvs. web si serverele noastre. Informatiile dvs. de plata nu sunt facute vizibile sau accesibile pentru lumea exterioara, deoarece serverele noastre sunt intretinute si gazduite intr-o locatie sigura.
Ce modalitati de plata acceptati?
Acceptam toate cardurile credit si debit. Optiunile de plata sunt oferite in timpul procesului de finalizare comanda.
De ce nu a fost acceptata plata mea?
Liquid.ro efectueaza o serie de verificari de validare pentru autentificarea platilor efectuate electronic. Cu toate acestea, uneori, platile sunt respinse. Daca se intampla acest lucru, verificati metoda de plata si detaliile dvs. De asemenea, puteti apela echipa noastra de servicii clienti, care va fi bucuroasa sa va ajute.
Oferiti un serviciu dedicat cadourilor?
Da! Daca cumparati un cadou pentru cineva, atunci va va placea serviciul nostru. Veti putea alege optiunile de ambalare cadou in timpul procesului de finalizare. Vom ambala apoi si vom livra achizitia dvs. catre destinatarul intentionat, in acelasi interval de timp ca si cum ati primi comanda. Va rugam sa nu uitati sa includeti detaliile destinatarului. Noi includem doar o copie a facturii complete pentru expedierile din afara UE (pentru care este obligatorie).
Puteti include un mesaj personalizat special cu cadoul?
Da putem. Vom include mesajul pe eticheta cadou si vom informa destinatarul de la cine este cadoul.
Unde este comanda mea?
Pot exista o serie de motive pentru care este posibil sa nu fi primit comanda. Aceasta poate include esecuri la plata, probleme de transport sau chiar noi (dupa ce se pot face toate greselile). Pentru a va ajuta in continuare, verificati starea de urmarire a coletului prin intermediul Contului meu. Daca mai aveti nevoie de ajutor, va rugam sa contactati echipa noastra de servicii pentru clienti, care va fi cu placere sa va ajute.
Cine va livra comanda mea?
Colaboram cu DPD si GLS pentru a livra toate comenzile noastre pe intreg teritoriu al Romaniei.
Cum va fi ambalata comanda mea?
La liquid.ro ne asiguram ca toate produsele sunt in ambalajul lor original si atunci cand sunt in cutie, produsele sunt protejate in siguranta pentru a evita spargerea acestora cand sunt in tranzit catre dumneavoastra. Facem tot posibilul sa ne asiguram ca pachetul dvs. ajunge intact si nedeteriorat.
Oferiti livrare ziua urmatoare / sambata?
Toate comenzile din ziua lucratoare primite de luni pana joi inainte de 16:00 vor fi expediate in aceeasi zi, cu intentia livrarii in ziua lucratoare urmatoare pe teritoriul Romaniei. De exemplu, daca efectuati o comanda vineri dupa-amiaza la 13:57, comanda va fi expediata luni. Aceste comenzi ar trebui primite in ziua lucratoare urmatoare, insa acest lucru este permis de vreme, asa ca va rugam sa monitorizati urmarirea prin intermediul Contului meu. Comenzile primite in weekend sau sarbatorile publice vor fi procesate si expediate in ziua lucratoare urmatoare. De exemplu, daca efectuati o comanda oricand intr-o sambata, atunci o vom procesa luni si va fi livrata marti. Pentru livrare postala la nivel mondial, livrarea zilei urmatoare nu este posibila.
Cat costa expedierea si ambalarea?
Va rugam sa consultati tarifele noastre de livrare pentru informatii suplimentare.
Puteti livra la o adresa diferita de adresa de facturare?
Da. Aceasta optiune va este oferita in timpul procesului de finalizare. Va rugam sa aveti grija cand introduceti detaliile de livrare.
Imi pot colecta comanda?
Fiind o afacere online, in prezent nu oferim ridicarea personala a comenzilor. Daca acest lucru este un inconvenient pentru dvs., va rugam sa discutati cu echipa noastra de servicii pentru clienti care va va sfatui in continuare.
Am primit o sticla defecta / deteriorata, ce sa fac?
Livrarea sticlelor si a produselor (destul de fragile) pot suferi daune in timp ce comanda dvs. este in tranzit. Desi selectam si ambalam cu atentie produsele dvs., odata ce au parasit depozitul nostru, din pacate, nu avem niciun control asupra modului in care sunt manipulate (desi am informat curierul nostru sa aiba grija speciala). In cazul in care primiti un produs defectuos, consultati politica noastra de returnari pentru informatii suplimentare.
Pot returna ceva ce am comandat?
Daca doriti sa ne returnati o comanda, consultati politica noastra de returnari pentru detalii suplimentare.
Trebuie sa platesc ceva pentru returnarea comenzii mele?
Va trebui sa platiti expedierea pentru toate articolele returnate. Va rugam sa consultati politica noastra de returnari pentru detalii suplimentare.
Am intampinat un impediment, am nevoie de ajutor, pot vorbi cu cineva?
Sigur ca da. Suntem aici pentru a va ajuta, astfel incat daca aveti nevoie de asistenta, va rugam sa nu ezitati sa contactati echipa noastra de servicii clienti.
DOAR PRODUSE ORIGINALE

Fiecare lot de produse importat este validat privind originalitatea de catre ANAF. Dupa confirmarea originalitatii, se emite timbru fiscal, ce se aplica pe fiecare sticla.

PRODUSE IMPORTATE

Facem parte dintr-un grup de firme ce sunt importatori direct din Uniunea Europeana, cu plata tuturor accizelor si taxelor conform legislatiei in vigoare.

RETUR GRATUIT

Retur rapid si usor - 100 zile. Politica clara, transparenta si "customer oriented" pentru un retur gandit sa ne imprieteneasca.

Ai peste 18 ani?

DA NU

Acest site comercializeaza bauturi alcoolice. Trebuie sa ai peste 18 ani pentru a accesa acest site.